ШМО вчителів іноземних мов

Екологічна освіта на уроках іноземної мови 
           Екологічна криза, що тепер набула загально плане-тарного характеру, створює реальну загрозу виживання людства. Складається враження, що вже немає жодного місця на планеті, яке було б екологічно благополучним. Тому, визначальним для розвитку екологічних проблем сучасності є формування екологічної свідомості, культури суспільства.
        Керування діяльністю школярів, при формуванні у них екологічної вихованості, під час проведення уроків іноземної мови вчителі можуть здійснювати за допомогою різних педагогічних засобів. Насамперед, за допомогою різних навчальних завдань, інструкцій, питань, вправ, естетичних бесід. Учням пропонують виконати вправи, зміст яких має природничий характер. 
 Ці завдання можна умовно поділити на такі групи:
ƀ завдання, що пропонують розповісти про власний або чужий досвід природоохоронної діяльності
ƀ завдання, що пропонують прочитати чи прослухати про участь інших людей у природоохоронній діяльності
ƀ завдання, що пропонують прослухати когось, хто заохочує учнів займатись охороною довкілля
ƀ завдання, що закликають учнів заохочувати природоохоронну діяльність
ƀ завдання, що пропонують учням описати яким чином вони могли б залучатись до охорони навколишнього середовища
ƀ завдання, що закликають до фактичної активної природо-охоронної діяльності


Тематика засідань шкільного методичного об`єднання
 вчителів іноземної мови на 2019-2020 н.р.
Засідання 1
Тема: «Організація навчально-виховної роботи вчителів іноземної мови»
Питання, що розглядаються
Форма проведення
Відповідальний
1
Аналіз роботи ШМО за 2018-2019 н.р. Задачі на новий 2019-2020 н.р.
Доповідь
Гордієнко Ю.В.
2
Знайомство вчителів з методичними рекомендаціями  щодо викладання іноземної мови  у 2019-2020 н.р.
Виступ
Тилик О.С.

Самсонова Т.Р.
3
Вимоги до ведення шкільної доку-ментації з предмету (календарно-тематичні плани, журнали, зошити, словники).
Консульта-ція
Всі вчителі
4
Про проведення І етапу предметної олімпіади з іноземної мови.
Повідомле-ння
Гордієнко Ю.В.
5
Узгодження плану роботи ШМО  на 2019-2020 н.р.  
Обмін думками
Гордієнко Ю.В. та всі вчителі

Засідання 2
Тема : «Інформатизація навчального процесу через використання ІКТ на уроках при вивченні іноземних мов.»

Питання, що розглядаються
Форма проведення
Відповідальний
1
Сучасні освітні гаджети – допомога вчителю під час підготовки до уроку
Теоретичне повідомле-ння

Щербань Я.Г.
2
Використання ІК технологій під час підготовки до ДПА та ЗНО
Семінар-практикум
Шемет Р.Ф.
Тилик О.С.
3
Орієнтування в просторі веб-ресурсів та добір матеріалів до уроків іноземної мови
Знайомство з новими ресурсами

Гордієнко Ю.В.


4
Дистанційне навчання у власному інформаційному просторі

Обмін думками
Всі вчителі
5
Аналіз результативності проведе-ння шкільного туру олімпіад

Повідомле-ння

Гордієнко Ю.В.

Засідання 3
Тема: «Розвиток професійної компетентності педагога: синтез педагогічних, інформаційних та організаційних технологій».

Питання, що розглядаються
Форма проведення
Відповідальний
1
 Мотивація успіху – необхідна умова оволодіння іноземною мовою у початковій школі.

Теоретичне повідомлення
Бородіна К.Ж.
2
Здоров’я зберігаючі технології на уроках та в позакласній роботі при організації НВП у 5 класах.
Консульта-ція

Щербань Я.Г.
3
Виступ за темою самоосвіти: «Розвиток комунікативної компе-тенції на уроках англійської мови у середній ланці»
Звіт
Куля Т.А.
4
Методичні рекомендації з питань підготовки випускників 11-ого класу до ЗНО та 9-ого до ДПА
Виступи
Шемет Р.Ф.,
Тилик О.С.
5
Підготовка до проведення декади іноземних мов
Обговоре-ння, пропо-зиції
Всі вчителі


Засідання 4
Тема : «Рівень ефективності роботи ШМО у вивченні проблемної теми»

Питання, що розглядаються
Форма проведення
Відповідальний
1
Досягнення вчителів та учнів у впровадженні та використанні інноваційних технологій
Теоретичне повідомле-ння

Гордієнко Ю.В.

2
Аналіз роботи ШМО за рік.

Доповідь
Гордієнко Ю.В.
3
Організація повторення і система-тизації знань учнів, щодо підготов-ки випускників до ЗНО
Консульта-ція
Шемет Р.Ф.

4

Вивчення положення про  ЗНО, державну підсумкову атестацію.

Методичні читання
Куля Т.А.
Самсонова Т.Р.
5
Обговорення пропозицій щодо планування роботи МО на наступний навчальний рік
Анкетува-ння
Всі вчителі

Немає коментарів:

Дописати коментар